Özel Çankaya Öztuna Norman Anadolu Lisesi olarak öğrencilerimize koçluk destekli ve başarı odaklı takip programı sunuyoruz. Öğrencilerimizin sadece akademik başarısı ile değil tüm sorunları ile baş edebilme kendilerini tanıyabilme, güçlü yanlarını ve yeteneklerini keşfedebilme, hedef koymalarını sağlama ve kaynaklarını daha iyi kullanabilmelerine yönelik, yol haritası ve eylem planı yapmalarına yardımcı olmak amacıyla okulumuzda öğrenci ile...
Gençlerimizin mesleki ilgilerini anlamak bir süreç gerektirmektedir ve üniversite sınavı sonrası 15 günlük tercih dönemine sığdırılmamalıdır. Bu noktada, onların tüm lise eğitimleri boyunca düzenli olarak mesleki ilgi ölçümlerini yaparak, kariyer koçları eşliğinde sistematik bir kariyer ve tercih danışmanlığı imkanını yaratıyoruz.
Soru çözüm saatlerimiz ders saatleri içerisinde, öğretmenlerimizin eşliğinde gerçekleşmektedir. Öğrencilerimiz sorularına böylelikle anında cevap bulabilmekte ve öğretmenlerinin desteği ile konuları pekiştirmektediler.
*Sınıflarımız (MF/TM) 20 kişiliktir. *Derslerimiz hafta içi 8:30-16:30 saatleri arasında yapılmaktadır. *9 ve 10. sınıflarımız için ayda bir, 11. sınıflarımız için iki haftada bir cumartesi günleri; 12. sınıflarımız içinse her cumartesi 10.00-13.00 arasında tarama veya deneme sınavları yapılmaktadır. Sınav cevap anahtarları ve çözümleri öğrencilerimize sınav bitiminde verilmektedir. Sınav soruları gerek görülmesi halinde takip eden hafta...
12. sınıf öğrencilerine, YKS sınavlarına en iyi biçimde hazırlanmalarını sağlamak, deneyim kazandırmak amacı ile ÖSYM tarafından bildirilen sınav tarihinden en az bir ay öncesine kadar her hafta cumartesi günü deneme sınavı uygulanır. Bu tarihten sonra üniversite sınavına kadar her gün en az bir tane TYT ve AYT sınavı dönüşümlü olarak uygulanır. Bu süreçte, öğretmenlerimiz hem...
Her öğretmen derse girdiği 9-10 ve 11. sınıf öğrencilerine ayda en az bir kez olmak üzere işlediği konuları kapsayacak şekilde tarama sınavı uygular. Bu sınavın yapılma amacı öğrencilerimizin eğitim süreci içerisinde öğrenme düzeyini belirlemek, ünite ve konularda hedeflenen kazanımların hangi düzeyde öğrenilip öğrenilmediğini incelemektir. Sonuçlar, öğrencilerin rehber öğretmenine ve rehberlik servisine bildirilir. Limit altı kalan...